Angelina - Veredus Guarnieri

Mina Veredus guarnieri är serriöst dom bästa skönaste stövlarna jag någonsin haft! Är så sjukt nöjd med dom. Dom sitter sjukt bra på foten, dragkedjan är väldigt rejäl! Den som her sönder den lyckas då riktigt bra! Jag har haft dessa stövlar sedan 2011 och de ser fortfarande ut som nya! På insidan finns det ett fäste så man får mer grepp mot sadeln. Sulan är väldigt rejäl och den är ställbar i vaden. (ni ser den runda saker högt upp på ridsöveln, den går att vida på så att trådarna blir tightare) Måste säga till er som är less på att laga stövlar! Köp dessa! Ni kommer aldrig mer behöva tänka på att ens köpa ett par nya ridstövlar!
Finns även sporrhållare så inte sporren glider på ridsöveln.
Nackdelen med dessa är att dom är rätt så dyra..
Dessa i betyg får lätt 10/10 av mig!
 
Vad har ni för ridstövlar? Vad är bra och dåligt med dom?
 

Kommentarer
Postat av: Wilma Pettersson Söder

Jag har ett par från börjes som lixom bara ser ut som vanliga ridstövlar dom är bra för dom passar sig efter formen och man kan ha dom länge och det dåliga är att dom är sänder längst upp :/

Svar: ajdå.. Lät ju mindre bra :(!
norrlandsryttare.blogg.se

2013-01-18 @ 14:43:28
URL: http://petterssonsoder.blogg.se
Postat av: Emma

Jag har ett par Tretorn advance. Dom är grymt sköna, aldrig haft ett par skönare men riktigt dålig kvalite tyvärr..

Svar: Jo jag har ett par med som är trasiga.. har inte orkat att laga dom än :)!
norrlandsryttare.blogg.se

2013-01-18 @ 16:00:37
URL: http://emmahangasmaa.blogg.se
Postat av: Julia

Jag har Mountain Horse supreme high rider. Är riktigt nöjd med dom. Så otroligt sköna, snygga och stilrena. Exakt det jag letade efter! Nackdelen är väl att de är gjorde av sånt tunt läder vilket gör att de slits på insidan. Men verkligen stövlar som är värda pengarna! :)
kram Julia

Svar: Okej låter ju kanon :D!
norrlandsryttare.blogg.se

2013-01-18 @ 16:39:39
URL: http://teamhid.devote.se
Postat av: Anonym

Har ett par tretorn falsterbo och är mycket nöjd med dom! :)

Svar: Låter ju bra :D!
norrlandsryttare.blogg.se

2013-01-19 @ 10:35:11
Postat av: anny

Jag har inga ridstövlar för jag tycker dom är för osmidiga så jag kör med korta chaps och "stall skor" :)

2013-01-20 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0