Angelina - Vila

Igår och idag får Pajero vila. Kanske ska vila honom imorgon och på söndag också.. Har inte bestämmt mig än eftersom jag tycker han borde få en liten vila nu när han gått väldigt hårt de senaste tiden. Har galopparbetat han mycket och haft 2 dagas träningar osv.. Men återstår att se :) Han känns ju inte trött iaf!
 
Iaf så om jag rider imorgon och på söndag så hade jag tänkt ha ett markarbete och sedan ett dressyr pass.  Om en vecka så flyttar vi in till Erica och det kommer bli så himla roligt! Känns verkligen som att jag kommer kunna träna ordentligt i sommar eftersom att på sommrarna så tränar jag ju för Erica ändå :D Tränade ju med Vanillin för henne förr osv :)!
 
Igår kom även ett nytt träns jag beställt och mina tretorn ridstövlar sen så kom mitt eskadron i förrgår så nu har jag massa nytt att bli fotad i :D! Känns så sjukt kul att rida då man har ny utrustning! Tränset har 3 nosgrimmor, en pullarnosgrimma, en remont och en vanlig. Så blir ju bra att kunna testa allt på lilla Pajero :D
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad bra att det kom fram! Och vad snabbt det gick att skicka tränset, haha! Trodde inte de skulle vara så snabba på att skicka det, la det på posten för inte allt för länge sen! Hoppas det passar! :)

2013-01-25 @ 23:10:35
URL: http://jbromaningman.blogg.se
Postat av: Hannah

" Lilla " ;)

2013-01-26 @ 13:34:04
URL: http://Nattstad.se/JumpSstarsS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0