Angelina - Back again!

Hejsan alla!
Alla våra bestämmelser är inte helt 100% än. Men vi håller på för fullt med allt så ni kommer få veta allt inomkort hur vi kommer ha förändringar i bloggen! Men iaf så är ni sjukt välkommna tillbaka!
 
Idag har jag varit i Umeå på hippologum och kollat på dagens nationella trävling. De är en 3 dagarns tävling som Erica är på (hon jag stallar upp Pajero hos). Men tyvärr fick jag mig dit bara för idag. Verkligen synd eftersom att det är den ''stora''dagen imorgon. Men för önska alla Skellefteå ekipage lycka till!
 
Pajero har gått bra som tusan de senaste veckorna. Hankänns i topptrim och nu är det bara jag själv som måste få upp konditionen lite.. HAHA gud så dålig kondis jag har. Har inte hoppat super mycket men var ju medpå lotta kursen för 2 helger sen och den gick kanonbra! Hann till och med ramla av i en 3 kombination. XD!!!
 
Men iaf så kommer jag att skriva på hårt nu när sommaren är påväg och tävlingssäsongen är igång! Har anmält mig och Pajero till våran första tävling nu! 13-14 April på Skellefteå Ridklubb. Lördag: 100-110cm och söndag: 115cm.
Önska mig lycka till!
 
Idag han jag såklart köpa med mig ett träns hem. Köpte det bara eftersom att det var på stor rea!
Köpte det för 399:- då det igentligen kostade 1529:-
Glen Gordon Nexus träns. Im in love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0