amanda-iskallt

Skolan har börjat, det är inprincip kolsvart när man kommer hem från skolan, det är iskallt.. positivt va? nä inte riktigt.
Hade längtat till vintern, visst det är underbart när det är soligt och varmt, men inte okej med mörkt och trist plus iskallt, idag hade vi ca -14 grader.
Efter skolan så var det ju mörkt, men for endå ut och skrittade på Gia en bit i skogen och efter lägdorna, men sen gick jag ner till ridbanan innan jag slutade, skrittade lite på en volt och tränade lite framdelsvändningar. Det var för hårt och ojämt för att trava, går ju knappt att rida nu.. Dessutom höll jag på att frysa ihjäl, seriöst mina händer var isbitar och mina fötter med även jag hade 100 kg med kläder, nu är vintern här känner jag.
Jag red gia barbacka i vintertäcke, hahah de var faktiskt mysigt :$
Pikkan vilade ju idag, imorgon ska vi ut på en sväng, men blir nog mest skritt.



Gia idag efter ridningen, söta ponniiii

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint stall=D mer bilder?

2010-11-09 @ 08:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0