amanada-pikkan

Red Pikkan på banan istället, för innan jag ens fått mig ut var det alldeles mörkt ute och vi har dessutom inte heller några lampor om man rider ut så då kännde jag inte för det.
Red bara alla gångarter på volt och fyrkanten och hon känndes jättefin stundvis och lite tjurig stundvis, men jag är nöjd :')
Det blev endå så att Gia fick vila idag, eftersom jag ska rida henne 5 dagar i veckan och så ska jag rida både torsdag, fredag, lördag och söndag och då ska hon ha 2 vilodagar så då får hon 2 på rad denna vecka, både idag och imorgon, men det blir nog bra endå. På lördag ska vi förhoppningsvis in och hoppa bana på kvällen, hade egentligen tänkt vara med på hoppträning för erica, men det sket sig.. Men hoppas jag kan ta mig in på kvällen iaf.

Nu ska jag kolla lite på SO, har prov på torsag, så blir ingen mera uppdatering ikväll så godnatt :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0