amanda-dagens ridning

Först red jag Gia lite på ridbanan tränade på det jag tränade igår hitta en lugn takt och så hon blir avslappnad och gick faktiskt jättebra =D Red inte så länge, ca 30 minuter bara för att rida igenom henne lite. I början känndes hon lite stel men det släppte rätt fort men tror hon kan ha lite träningsvärk från igår.
Angelina fotade oss så en bildbomb kommer när jag redigerat alla, men kan bjuda på en nu iallafall :)



Och nu har jag nyss kommit in efter att ha ridit Pikkan, blev en sväng ute efter bastuträskvägen sen svängde jag av på en skogsväg. Pikkan skötte sig jättefint och var inte alls lika pigg som hon har varit ute sista tiden, troligtvis för det inte alls är lika kallt idag, det är verkligen superhärligt väder typ 0 grader och sol, kan nog inte bli bättre=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0