amanda-galoppträning/dressyr

På Gia idag red jag lite galoppträning, skrittade fram ordentligt och länge sen travade jag igång henne och sen började jag med lite galoppträning, blev som lite intervallträning. I början gick det bra men hon blev mer och mer taggad så i slutet sket hon i mig och bestämmde tempot själv, haha ;) Skrittade även av länge. Red i ca en timme.

Sen tog jag Pikkan till ridhuset och red lite dressyr, hon var fin men lite stretig och surig. Tränade lite på övergångar och så red jag mycket på serpentinerna.
Olivia red även Pedro där, och angelina var där med Vanillin så efter en stund bytte jag och Angelina ponny så jag fick rida Vannis och hon var jättefin :)
Sen avslutade jag Pikkan lite barbacka, mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0