amanda-markarbete

Ikväll har jag haft lite markarbete med Gia, eller hade 6 stycken kavaletti.
Värmde upp henne på serpentiner men skritt och haltövergångar i varje båge, sen la jag även till lite volter ibland då och då. Sen började jag trava över bommarna som låg i mitten på ridbanan och efter bommarna gjorde jag en halt sen vände jag varannat håll vänster och varannat varv höger, sen på långsidorna red jag en liten båge.
Hon var faktiskt jättefin för att ha vilat i 3 dagar, lite stel men annars är jag jättenöjd =)

åh vad jag saknar sommaren och värmen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

då är du inte ensam av att sakna

sommaren

2011-02-18 @ 18:17:16
Postat av: A l v a E n g s t e d t

gillar bilden! :D<3

2011-02-19 @ 16:05:03
URL: http://alvaengstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0