amanda-markarbete

Tidigare idag for jag hem till Angelina och red Vanillin som Angelina redan har skrivit, men i början gick hon knappt fram, haha :$ Men i slutet blev hon faktiskt jättefin!

Sen nu ikväll har jag haft lite kavaletti med Pikkan, -25 grader så red inte så länge, ca 25 minuter.
Hon har blivit jättepigg sista tiden, inte när man kommer till ridhuset, men när jag ska träna här hemma och rida ut, hon är för pigg så hon blir så okoncentrerad, menmen det är ju kallt och vinter sen har hon ju nyss haft 2 veckors vila. Men iallafall så är jag nöjd med passet, i början tyckte hon att det var lite svårt med bommarna, men i slutet gick det jättebra. Hon fick tänka mycket idag.

Hoppas jag kan åka in till ridhuset någon dag nu nästa vecka och rida ett ordentligt dressyrpass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0