angelina-galen..

Vannis var galen igår när jag red henne. Jag red henne bara på gården men hon var ändå galet pigg. Hon bockade och skuttade och stegrade jag allt!!!

Idag var det precis samma fast vi var ute idag på promenad. Olivia följde med på Bella med :)! Vi skrittade och travade. Vi galopperade inte idag. Då hade jag nog inte suttit kvar och för Bellas skulle så hon inte blir sjuk av sprutan :)! Det var en mysig sväng förutom att Vannis skulle vara rädd för allt och typ skutta fram... Skulle vilja filma det så ni fattar hur jobbig hon är :O!

Idag ska jag nog anmäla mig till Umeåryttarförening. :)! jag ska tävla Vannis i LC & LB som första tävling i år :)!

Kommentarer
Postat av: linnea

vilket datum är tävlingen?:)

2011-02-04 @ 17:45:34
URL: http://justhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0