angelina-longerat

Idag så longerade jag Bella. Tog in henne bortsade upp henne osv.. Sen givk jag ut. Tog med mig inspänningen och hade tänkt testa den i slutet.

Bröjade med att skritta igång henne efter fyrkanten sen la jag henne på en volt i skritt. Sen travade hon. Hon lyssnade kanonbra på mig. Så jag satte på henne inspäningstyglen. testade först att skritta och det gick super! Sen travade jag henne med inspäningen och hon lyssnade superbra. Gjorde det lite mer avangserat sen. Först travade hon och sen saktade jag av henne igen och sen trav sen skritt sen trav sen skritt osv... Hon var verkligen super duktig. Funkade superbra i båda varven. Är sjuktnöjd iaf.
BELLA!♥




Hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0