angelina- rubrik brist...

Asså vad kan man ha som rubrik?!?!?!?! haha (A)

Idag red jag och Olivia hemma på min ridbana. För det var så jävla kallt. det är -27 grader. Jag red Vannis och hon var ganska taggad i början men sen vart hon jättefin i slutet. Jag tränade lite på förvänd galopp på serpentiner. Men hon ville bya galopp när det vart för jobbigt. Olivia provade ha inspänningstygel men den satt lite hårt så hon började backa och då hoppade hon av och knäppte lös dom. Sen red hon som vanligt och då gick det ganska bra men hon var lite spänd i höger varv. Vi red 30minuter sen skrittade vi av och gick in i stallet. Vi gjorde kväll i stallet sen gick vi in och nu chillar vi med boysen från kus.


Jag ska debutera LA i luleå den 5 mars med Vanillin.





Kommentarer
Postat av: Loella

HUA vad duktiga (galna??;) ni är som rider i denna kyla!

2011-02-15 @ 21:04:15
URL: http://stallbrudarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0