angelina-underbart!!!

Igår red jag Bella på gården hon var galen :O! ville inte riktigt lyssna ibland. Jag red barbacka. Men till sist var hon jättafin! Tränade lite bakdels vändningar med henne igår. Hon kan det inte men hon börjar fatta långsamt. Men jag har absolut inge brottom att lära henne de :)!

Samma för Vannis barbacka. Hon var super duper pigg! Fattar inte var dom riktigt flög i henne. Ibalnd när man bara skrittade runt så kunde hon få världens ryck och bara studsa runt. HAHA sjukt söt poa:]! Men jag red henne inte speciellr länge.

Idag så red jag Bella på min ridbana. Jag värmde upp i skritt, trav och galopp. Sen tränade jag på övergångar. Red på en volt och travade sen saktade jag av till skritt, sen travade jag igen och sen skritt. Och sen höll jag på så ganska länge i båda varven. Efter det så gjorde jag över gångar från skritt till galopp. Hon har mycket lättare för höger galopp. Men vänster gick bättre och bättre för varje gång. Sen travade jag av henne på volten och skrittade sen ett tag :)!

Red ut på Vannis hon var supersnäll idag :')! Hon bockade inte en enda gång och inga dumheter alls! Travade igång henne ett tag sen så körde jag kort galopp. Sen länga sen korta osv. Sen ökade jag galoppen en gång och herre jävlar vad det givk :O! jag har inte ökat galoppen på henne på as länge :O! Shit så fort det gick.. Ökade ju bara några språng sen skrittade jag hem igen :)!
Pnnysarna var iaf skit fina idag ;')
Imorgon har Vannis sin vilo dag. Bella ska jag ta med mig till hoppspecialen.

Här kommer lite bilder från i lördags när amanda fotade mig :)!






vet att uppdateringen suger just nu men vi har skola och andra saker för oss också än att bara sitta vid datan :D!

Kommentarer
Postat av: carro

Vad är Vannis för ras? :)

2011-02-09 @ 13:13:29
URL: http://skraddarbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0