angelina-hoppheladagen

Hoppade Vannis direkt efter skolan och det gick jättebra i slutet :) Hon hoppade verkligen superdåligt i början. Men i slutet så hoppade hon mke bättre så då gav jag mig. Blev 1 meter i slutet med tanke på att jag ska tävla i helgen. Kändes bra!

Bella var så himla fin idag heladagen. Hon brukar vara så jobbig i början bara hålla på och skygga för saker men idag var det inte nått sånt bus! Sen när vi hoppade var hon jätteglad och hade bra bjudnig också. Anna tyckte det med.
Vi hoppade 6½ :) sen en liten linje.

Dagens helhet är superbra. Känner mig taggad till lördag nu!:D
2 bilder på Vannis. (mer i morgon)

''hej alla myror'' Ser man att jag kollar på typ xD måste upp med blicken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0