amanda-höstbilder

Gick ut till stallet och tog med kameran för att fota lite höstbilder på Pedro, var så härlig och fin solnedgång, men då jag kom ut från stallet var såklart solen borta, och bilderna blev värdelösa och suddiga..
Så blev typ inga bilder alls, men kan bjuda på någon iaf.

Sen så tog jag ut Gia gick en liten prommenad och jobbade med att hon skulle lyssna mycket på mig, i slutet provade jag lite lösllongering, var evigheter sedan jag provade det sist. Och det fanns kvar, dock var hon inte riktigt riktigt lika lydig och uppmärksam som vanligt, men med några träningar på det kommer det nog bli kanon igen.

Här kommer några av de värdelösa bilderna..






Kommentarer
Postat av: emma

varför har han benlindor i hagen? :]

kram

2011-09-07 @ 09:49:22
URL: http://islandshestchey.blogg.se/
Postat av: sofia

så dåliga vart dom inte ;)

2011-09-07 @ 15:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0