angelina-stalljour

Imorse steg jag upp halv 7 och tog ut mina egna hästar och gav dom hö och vatten. Sen bärde det av till ridhuset för att ta ut alla ridskole hästar och mocka åt dem. Spånade och gjorde hö med. Jobbit var det men det gick väldigt fort idag :D Alla var så hjälpsamma och jobba snabbt. Så det tog bara 1 timme drygt. Så nu sitter jag å är tjock mätt på all frukost jag åt för ett tag sen.
Ska gå ut och mocka mitt eget stall nu sen ska jag till ridhuset igen å rida Obbe som är 180 i mankhöjd. Det är Sara Vidmans häst. Vi ska ha sitts träning:D
Sen vid 3 igen så ska jag mot ridhuset för att hoppräna med mina Tjejeer :D!!
Jennifer och Sam Amanda och Pikkan och så jag å Vannis blir det :D Kommer bli en kanon dag känner jag på mig! Men nu ska jag gå ut och göra bort stallet iaf.
Mer uppdate sen :D!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej , jag undrade om den där hästen Sam du nämnde i inlägget :) Är den till Salu? jag letar nämligen efter häst å har sett den på annons, tänkte bara om det var samma :D

2012-01-08 @ 13:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0