amanda-fina ponny

Gia var underbart fin idaaaag :'o är så glad =D
Var ju tänkt vi skulle in till ridhuset och hoppa men det blev inte, orkade inte fara dit så jag red hemma istället så tänkte jag att jag kunde rida lite på banan men den är inte skottad så är alldeles för mycket snö så då fick jag rida på gårdsplanen istället där man kan rida på en ganska stor volt.

Så skrittade jag fram på en liten uteritt sen gick jag till gården och började rida, och idag tränade jag på att rida henne i en hög och samlad form i både skritt-trav-galopp och det gick superbra!
Jag kännde verkligen att hon bar upp sig själv bra och gick bra frammåt och jobbade från bakdelen! Red ett hårt pass i ca 25 minuter + fram och avskrittning då, så efteråt en nöjd ryttare och ponny, hihi =']
Önskade att jag hade det på film.. För jag tog ut digitalkameran och skulle filma lite, jag har laddat den i typ 2 timmar innan, men sen då jag ska andvända den håller batteriet i 10 sek.. blir så sur :(

Julafton imoegon! Jag tycker inte riktigt det känns så ännu då jag inte ens har hunnit få riktiga julkänslor ännu.. Men vem vet det kanske kommer imorgon? =D
Jag har faktiskt inte önskat mig så mycket då jag inte vet vad jag vill ha, har önskat mig litegrann hästgrejjer men faktiskt inte så himla mycket, men ett GG-schabrak och huva, vita gersmi byxor och ehhh, sen vet jag inte:] Man blir typ glad vad än man får! Men sen så har jag önskat mig saker som inte har med hästar att göra också :)
Har även önskat mig en film-kamera, för den digitala jag filmar med håller ju aldrig batterierna..




Bildbrist..
Nån som är sugen på fota någon dag?=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0