amanda-hoppträning

Hoppträningen ikväll gick super, pikkan skötte sig galant! :')
Fast jag kännde mig inte så pigg, är nog trött efter jag varit sjuk men gjorde så gott jag kunde. På framridningen kännde jag mig helt borta, haha men sen försökte jag skärpa mig mer!
Vi hoppade olika serier, studs, 5½ och 6½. Allt gick super, idag var det första gången jag travhoppade med Pikkan, eller nej, andra faktiskt ;) sen hon kom till mig då. Tidigare ägaren hade tränar litegrann med travhoppning men att pikkan tyckde det varit lite svårt.
Med idag var hon superduktig, i slutet fick vi även hoppa upp dem lite på 5½ och då var det ju trav in, och det gick så bra så, vi hoppade 100-105 cm sen slutade vi, så duktig flicka!♥

Förr idag var jag ju ute och skrittade på gia, jättemysigt! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0