angelina- älskar min dator...

Hejsan. Kunde inte uppdatera bloggen igår för att min dator inte ville som jag ville. Det ända som funkade var msn och inget annat. SÅ jag fick helt enkelt bara göra nått annat. Så jag for till holken och va där hela kvällen.

Igår så for jag åp ridhuset med båda mina ponnyer. Vanillin var superfin och gick jättebra på öppnan i galopp. Hon har verkligen börjat att fattade det nu sdå vi får hoppas hon kommer stärka sin vänster sida nu. Är sjukt taggad nu till tävlings terminen!
Bella red jag inte nånting hårt med utan jag bara skrutta runt lite på volter och tränade lite galoppfattningar. Hon var sjukt taggad :O! skulle ha filmat henne :O! HAHAHAH! Söt ponnyn.

Nu ska bella typ få vila 2-3 dagar. en kort semester typ. Direkt efter nyår ska Vanillin också få vila 1 vecka och bella igen då. Fast efter Vannis ha vila dom få inte sammtidigt.

Men nu ska jag hjälpa amanda med spanskan!

min underbara♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0