angelina-galen

Hejasan.
Idag slutade jag 10öcer 2 så direkt jag kom hem gick jag ut till stallet och mockade och gjorde hö. Sen tog jag in Vannis och borsade på henne och sadlade osv... Tog hacket i dag. Brukar ha det när jag rider ut eller hoppar typ. Hon var iaf GALEN! tetsade öka gloppen idag eftersom det var längesen och jag vet att hon blir pigg av de och hon blir lite hetare i hacket också. SÅ hon typ nästan skenade och hon lyssnar inte lika bra på hacket så jag fick bara åka med där ett tag ;D haha men hon vart snäll sen. Jag tror att hon fick dåligt sammvete eller något. Men jag får ju skylla mig själv som släppte henne så där :] Söta Vannis.

Idag får lilla bebis bella vila. Ska troligt vis rida dressyr på henne i morgon. Hoppas olivia vill fota:D!
ska även in till ridhuset i morgon och hoppa vanillin:D! (tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0