angelina-galet.

Idag när vi red i ridhuset så var det jättemånga där redan. Vi va runt 3 ponnyer och 4 hästar tror ja alltså 7 st inne i ridhuset och ridhuset är bara 20X60 stort.... Så det var jävligt trångt där inne. Olibia fick rida Vannis. Bella var helt galen idag. Hon stegade och snörde med skallen som en idiot... Haha stakars mina åskådade det kan inte ha sett så bra ut.. Men sen galopperade jag av henne lite och då gick det mycket bättre. Hon gick ju nästan samlat där ett tag :') Hennes galopp är så himla bra nu :')!

Fick rida Vannis i slutet, hon va såååå sur... så jag ska inte ha med henne på KM:et.. Ska bara ha med Bella. Hon var verkligen helt sjukt sur. Så fort jag rörde henne så sparkade hon bakut. Hon är ju en kvällstrött tjej så jag tror hon var trött... Men iaf ska bara ja Bella på KM:et :)! Vannis får vila engång :)!

Ska fara till Umeå och mäta/slut mäta mina ponnyer den 10 jan. Hoppas Vannis är C-ponny nu ;)! hon är ju typ maxad nu. 139. Blir slutmätningen för henne eftersom att hon fyller 8 år :'D
Får hoppas Bella blir ponny också... hon är ju runt 147-148 i mkh. Men hon blir iaf 6 år :'D

Nu ska jag ladda upp bilder ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0