angelina- sanningar

Nu har jag tänkt berätta sanningar ni kanske inte visste om Vanillin:D!

*Jag köpte henne osedd från örebro. Bestälde hem henne. Hade bara sett bilder på henne.

*Hon har haft matförgiftning som 5 åring. (som i sin tur blev fång) så hon har haft fång.

*Hon var aldrig tävlad när hon kom till mig.

*När hon kom sa dom att hon var D-ponny. Men när vi mätte henne var hon C-ponny. (hon hade inget mätintyg när hon kom)

*Hon gick inte att lasta när hon kom. Nu går hon in själv och ut själv.

*Hon var jättesur när jag borstade henne och när jag sadlade så sparkade hon nästan mig flera gånger.

*Hon hatar att gå igenom trånga öppningar. Tex: dörrar.


Hoppas ni gillade detta inlägget :D!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul att veta! =)

2010-12-18 @ 15:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0