angelina-ut

Idag ska jag ut ocj rida på Vanillin blir bara en liten mys tur tror jag. Ska ha henne på hoppsepcialen imorgon. Jag tror vi skulle hoppas nånslags kombinitation. Eller nån linje. Men vi får se vad det blir. Bella har ju som sagt en liten semester just nu. Asså det är runt -19 här idag igen. Men jag måste rida Vanillin idag. Hon måste få röra på sig innan hoppspecialen imorgon. Hoppas på att Olivia följer med och filmar. Det var länge sen jag hade film från en hoppspecial!


Är anmäld till Ida tränig på lördag med Vannis--^ Taaaaggggaaa :D!


Kommentarer
Postat av: olivia

Självklart följer jag och filmar imorgon! :D

2010-12-14 @ 17:59:23
URL: http://baraolivialas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0