angelina-bus polle

idag så red jag vanillin i djupsnön. Hon var galet pigg och busig. Efter jag hade galopperat en gång så började hon bocka som en dåre haha jag var barbaka och jag höll på att ramla av haha jag for fram på hennes hals men sen drog hon upp skallen och jag kunde sätta mig till rätta. MAMMA FICK FILM PÅ DE:D! så kommer troligt vis lägg ut de ;)
Bella hade jag på dressyrspec idag. Hon var superfin. vi hade galopp träning. Galopp från skritt och förvänd galopp. hon var super duktig. jag är super nöld över henne idag. Hon har bligivt så duktig på galoppfattningar nu. lilla tjejen!!
Bilder och filmer kommer i morgon för jag är hos Simon nu:)

Hejs!!♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud vilken fin bild!

2010-11-29 @ 20:40:46
URL: http://loviiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0