angelina-godmorgon

Godmorgon alla bloggläsare!
Idag är när jag vaknade kl 7 så var det helt plötsligt snö ute?:O Jag belv alldeles chockad när jag såg de.
Jag har inte tagit ut mina ponnyer på hela lovet än :O! Så jag kände mig lat som tusan  så idag gjorde jag det själv så slapp mamma alltid att stiga upp. :) Bar ut hö och vatten till dom. Sen så mockade jag och fixade lite.
det tog 45 min att mocka och släppa ut dom. Sen nu när jag kom in kl 07:45 så var jag inte trött nog att sova så nu orkar jag inte gå och lägga mig. Ska också ändå fara iväg kl 9. Ska på ett läkar besök och ta spruta sen kolla en grej som jag har haft i hela mitt liv. Det är typ ett födelsemärke eller nått.. Det är äckligt iaf ;)!

Sen blir det troligt vis ridhuset med Amanda och Pikkan, jag ska ha Vannis. Jag vill ha kavaletti och en kombination men vi får se vad amanda vill ha. Tror att hon ville ha studs och kombination. Haha men skit samma. Nu ska jag ner och äta frukost.

Kommentarer
Postat av: bella

Bild på ditt "födelse märke?" :)

2010-11-05 @ 12:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0