angelina-gör om mig:]!

HAHAHA rubriken säger allt! Nu har jag just haft operation göra om Bella! Nu har jag klipp hennes man och rakat henne och klippt hennes lugg. Så nu är hon snyggare än någonsin:D!


Säms bilder men det är mobilkamera:D!

Belv ingen ridning i dag det blåser och snöar som bara den... Mamma värgade släppa mig från gården för hon vet ju sjukt galen Vannis är när det blåser och snöar mycket. Sen så vet ju inte hur bella är men jag ska iaf rida dom i morgon lite sen är det ju tävlingen på lördag :D! TAGGAAAA:D!♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Söt ponnyn! Hon blev jättefin! =)

2010-11-25 @ 22:10:16
Postat av: mandizz

hon vart värkligen fin

2010-11-26 @ 17:24:12
URL: http://fjordizzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0