angelina-stan

Hejsan!
Idag for jag direkt till stan efter skolan så jag hinner inte rida nått. Asså det är kolmörkt ute nu :O! helt sjukt. Och så är det -15.. galet kallt tycker jag. Ibalnd är det jobbit att bo i norrland.
Jag tror att Bella ska få vila i morgon med. Ska iaf ha henne på hoppspec på onsdag. Tror inte hon dör av att vila 2 dagar i rad. Vanillin ska iaf ut i morgon:)!

Bilder som jag lovade
Foto: Mamma














Hon vart lite pigg i bland och då jag skulle ta tag i henne så lätta jag i rumpan xD!
Kan ju medela er att hennes galopp är väldigt skumpig i djupsnö och barbacka;D







Finaste Vanillin!♥

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jätte fina bilder! Hur gammal är Vanillin? =)

2010-12-01 @ 22:12:21
URL: http://lurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0