Prestige sadel

hejsan. Idag ska jag testa en svart prestige sadel på Vanillin & Bella får se om den passar bättre än den förra. Ska rida ut på Vanillin i dag blir ingen hoppspec för henne idag. Bella ska jag och mamma ut och gå med nu strax med. Jag ska ha ridskoleponny idag på hoppspecialen. Blir spännande :)! Har inte haft det på jättelänge :O!?

Bellas ben ser nu helt friskt ut men jag vill inte gå för fort framm utan jag ska nog bara skritta och kanske travalite nu den vecka som kommer. Blir iaf ingen hård ridning. Nog för att hon inte ha varit halt. Men hon hade ju bara ett sår ;). Orkar inte ha halta hästar bara..:)


vi hade också en fråga om det är vi som gör våra egna designer.
det här är den första jag gjort till våran blogg:)! alltså jag (angelina)

Kommentarer
Postat av: linnea

jag fattar inte riktigt vem av er som har vilka hästar :]



Kan ni inte göra ett inlägg där ni typ berättar om er själva och era hästar? :)

2010-11-03 @ 15:48:09
URL: http://justhorses.blogg.se/
Postat av: Anonym

du måste träna på din sitts !

de skrev ja för att va snäll

2010-11-03 @ 21:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0