hästfri dag

Idag blev det en hästfri dag, både dom och jag behöve en vilodag. Eller inte vila från stallet men från ridningen;)
Var endå ute och mockade och tog in dem osv. Har även tränat lite so, har prov på torsdag.
Imorgon har jag hoppspecialen, men ska inte vara med. Ska istället rida ut på båda ponnysarna, (kanske dressyr på gia) men mest troligt uteritt. Funderar nästan att ha någon som handhäst?;) skulle vara praktiskt ibland, men kanske inte imorgon. Vill nog ha mamma med mig första gången jag provar på det.


^ jag på BDB, följ mig gärna där också =D
(namnet på bloggen är dock inte ändrad ännu)
/amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

handhäst? ;)

2010-10-19 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0