ida-kurs

Imorgon ska jag vara med på dressyrkurs för Ida Hellström med Pikkan =D
Har ridit för henne tidigare med ridskoleponnyn dodde, och hon är jättebra! så hoppas jag får några bra tips om Pikkan också :)
Hade inte anmält mig först, men lotta rinde till hon och hon sa att det gick bra att jag också red så det blir super! Brukar vara ganska jobbig, är bara 30 minuter men endå så blir dom alltid svettiga, och tror pikkan kan bli ganska svettig för hon är så lurvig nu :$ Men vi får väll se vad hon orkar, hon vilade iallafall idag!
Lite om Ida: Ida Hellström är Åselebo som är utbildad på Strömsholm. Hon har erfarenhet från nästan 10 års arbete på olika anläggningar i Sverige och i Danmark bla annat Blue Hors-stallet och hos Peter Markne. Hon har tävlat upp till Prix S:t George och tävlar för närvarande sina hästar upp till Medelsvår A.


/AMANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0