bus ponny!<3

Hejsan!
Idag blev det ute ritt med Olivia. Hon red Vanillin. Hon skötte sig superbra i dag inga bus. Men därremot Bella ( Beauty for bell) var as galen! när vi skulle gallopera efter en lägda så bockade hon som en tok! hon var helt över lycklig. Snaka om rodeo, jag håll nästan på att åka av. men jag fick stopp på hennes bockningar ändå. Hahah och efter varje bock så drog hon iväg. När hon bockade gjorde hon ksk 3 på rad varje gång ;)! haha söt ponny!

I morgon har jag inga planer utan vi får se vad som händer! Tror att båda ponnyerna ska få gå ett dressyrpass. Hoppas någon kan fota mig också. Jag köpte en Nikon D5000 i dag :D! min pappa är bäst<3

Men ni får ha det jättebra och jag hoppas ni kommer gilla bloggen!
Bella på bilden

Vanillin på bilden


-Kram angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0