klart för tävling!

Jaa nu är allt packat och klart. Vannis är fin putsad och fin. Nu är det bara att längta till i morgon.

Bella var helt sjukt fin idag! helt underbar! Red inte ut förr att jag tänkte det var längesen vi låg och jobbade på en volt. Och GUUUD så fin hon var idag. Hon stälde sig jättefint och gick med böjd kropp. Hon hade jätte bra takt hennes trav så var tackt messig att jag bara ville gråta!!! Och sen när jag sälde henne utåt så gjorde hon det direk och när jag som "över" stälde henne innåt så var hon jätte mjuk och fin.

Till och med i galoppen så hade hon sin bakdel med sig. Hon jobbade så himla fint idag!:') Jag blir så glad nu när allt har vart så jobbit. Det är jätte skönt att allt blir bra iaf endag! Får se hur hon är i morgon"!


Ja, Vanillin klippte jag hovskägget på och putsade henne superfin så hon kommer glänsa i morgon. Jag har tänkt efter anmäla mig till 80cm om hon känns bra i 70. Men vi får se om det blir. För jag vill ju lixom hennes bästa. Hon om hon orka en till klass som jag tror att hon kommer orka. Så kör jag den med. Men det blir ju isf en super lugn runda bara för att få igång henne igen ordentligt.

Jag tar absolut inte denna tävling serriöst. Jag kommer ta det som en träning bara. Ingen vinnar skalle! bara lugnt och fint och hoppas på felfri runda/runder ;)

men nu ska jag sova:)


Ses i morgon!
-Kram angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0