amanda-kort dressyrpass

Har ridit Pikkan ett kort dressyrpass nere på ridbanan. (ena halvan av banan går rätt så bra att rida på nu, väntar bara på att andra halvan också ska torka lite bättre)
Iallafall så red jag i 3O minuter, sen var jag helt död, orkar imprincip ingenting just nu, men det blir väll bättre om någon dag. I början var hon springig och stark men i slutet så var hon jättefin verkligen ♥ Jobbade på bra och lyssnade på det jag bad henne om, red mycket volter och övergångar mellan skritt och trav, sedan gav jag mig då hon var som finast.

Vi får se ifall jag orkar longera Gia lite sen också, skulle vara bra att hon också fick komma ut och röra på sig lite grann, och imorgon börjar ju skolan om så vi får väll se om jag stannar hemma en dag till eller om jag far, vi får väll se om jag kanske är lite piggare imorgon endå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0