angelina-igår

Hann inte sitta vid datorn igår så jag gör ett inlägg nu. For ut på Vannis direkt efter skolan. Hon var supersnäll. Hon var inte speciellt knäpp, Snarare lat. Tog typ 2 galopper och hon vart lite mer taggad efter det. Sen skrittade jag hem i typ 20min.

Efter middagen så for jag ut på Bella. Hon var lite små jobbig igår. Väldigt pigg så hon snörde som en galning på huvet där ett tag. Sen sa jag till henne ordentligt och då slutade hon och blev superfin. Travade för det mesta och bara myste på. Sen mötte mamma upp mig och vi skrittade hem. Mamma hade såklart cykel.

Idag vet jag inte om jag kommer hinna rida någon av dom. För jag ska på skoter kurs kl ´6 i stan. Vet inte hur länge den är men mamma kanske kan göra nått med Bella iaf! Vi får se men nu ska jag iaf ha lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0