angelina-uteridbanan

Gick ut och gick med Bella efter skolan i 35 min. Det var riktigt mysig. Hon var faktiskt superduktig och skrittade på i ett friskt och bra tempo. Mötte upp Mye som skulle fota mig när vi for till ridhuset. Så när vi kom hem igen tillmig så tog vi ut Bella och on med Vannis. Vi gjorde henne klar ioch for iväg.

Hon var väldigt pigg i början och lite springig.Men jag galopperade av henne lite och då gick det bättre. Sen gjorde jag lite skänkelvikningar och förvända galopper. Sen körde jag igenom LA programmet. Det gick faktiskt bra ändå. Hon var lite surig ibland men annars gick det bra. Hon gjorde fantastiska ökningar idag.

Det som är det jobbigaste av allt är att sittaner på henne. För hon är så förbannat skumpig. Måste träna mer på att sitta ner på henne. Asså det är helt sjukt så skumpig hon är!

Sen fick Mye sätta sig upp på Vannis. Hon red henne superfint. Hon travade och galopperade tilloch med! Såg iaf superfint ut!

Foto: Mye Nordlund.






















sen fick Mye rida :D






Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin häst :) Vilken ras?

Vart har du köpt Schabraket? Riktigt snyggt!

2011-04-08 @ 20:54:50
URL: http://sandybelloemma.blogg.se/
Postat av: evelina

väldigt fina bilder, och ponnyn ser trevlig ut! :)



du rider henne väldigt bra ser det ut som, ska man vara petig så måste du verkligen vinkla om dina fötter :) fast det vet du säkert redan, vet att det är jobbigt att ändra på sina vanor! ;D

2011-04-08 @ 21:30:27
Postat av: Matilda

Oj så fina kort! =D

2011-04-09 @ 08:32:39
Postat av: clara

Åh, min häst är också jätteskumpig, eller var, tills jag vande mig. Testa att bara rida utan stigbyglar, då är du tvungen att sitta emot, det ska nog gå sen ;)



Fina bilder! Och ökningarna ser snygga ut! :))

2011-04-09 @ 11:18:57
URL: http://claraekholm.blogg.se/
Postat av: Moa

åhhh va fin :) där ser man att det finns en del arab :D

2011-04-12 @ 15:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0