amanda-dagen

Sitter på skolan och passar på att göra ett inlägg nu.
Efter skolan ska jag rida ett liet dressyrpass på Pedro, han har ju vilat fre-sön då jag var på meeting med Pikkan i helgen, så nu ska han ridas lite hårdare i veckan. Och på lördag ska jag tävla dressyr med både Pikkan och Pedro.
Pikkan får vila nu både måndag och tisdag efter en lång helg i vännäs så hon är nog lite trött nu.

Har även börjat fundera på ifall jag ska sätta igång Gia eller ifall jag ska låta henne vila över hela vintern, sedan mot våren/sommaren 2012, kolla upp henne en gång till och se om hon är bättre då eller inte, ska fundera över det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är hon röntgad eller? Vet ni vad som är fel egentligen? Hoppas det löser sig :)

2011-08-29 @ 16:46:27
Postat av: Nelly

Jag tycker att du ska sätta igång o skritta henne lite :) lite då och då, ngn dag i veckan typ, det behöver ju inte vara mycket! fast det är ju du som bestämmer, hoppas hon blir helt frisk igen iaf!

2011-08-29 @ 17:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0