amanda-dagens planering

Både Pikkan & Pedro ska med till ridhuset, är ju hoppspecialen ikväll men vet inte ifall jag ska ha Pikkan eller inte då vi tävlade i helgen, det beror på vad vi ska hoppa. Annars så ska jag nog ha Pedro, han ska  ju inte hoppa så mycket, men han kan alltid vara med och hoppa lite i början iallafall på lite låga höjder.
Så vi får väll se, den ponny jag inte har på hoppspec ska jag iallafall rida dressyr på efteråt.

Har även börjat känna mig sjuk.. eller ja, är väll de redan nu, förkyld osv.
Hoppas det blir bättre mot helgen då ska jag ju tävla dressyr på dem båda på Skellefteå Avel & RF :)


Ni har också blivit dåliga på att kommentera sista tiden, visst vi uppdaterar inte lika bra nu då skolan har börjat om men blir betydligt roligare ifall ni kommenterar lite också ;)
Något speciellt ni vill läsa om?


Kommentarer
Postat av: alex

hej!! :)

har följt din blogg ett tag nu :)

undrar om inte vi kan länka varanadra? :)

ha det bra !! :)

2011-08-31 @ 11:57:01
URL: http://morenaandme.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hoppas det går bra på SARF!

Lycka till =D

2011-08-31 @ 19:56:43
Postat av: Linaa

Hej :) Har undrat en liten sak ett tag nu, har du som fått Pedro? Tänkte bara för du rider han ju ganska ofta för det är väl din syrras häst om jag inte har fattat fel?:)

2011-08-31 @ 21:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0