amanda-färger till olika hästar

Något jag älskar är att matcha men det är inte alltid färgen passar hästen, det gör det inte alltid för mig. Finns ju massor med olika färger, nyanser osv, som tex ett mörkare blå kan passa bättre än ett ljusare på viss hästar. 
Så jag tänkte ladda upp lite bilder på mina hästar (med vit outfit) så får ni bara kika lite bättre på deras färger så tycker jag ni kan skriva vilka färger ni kan tro passa mina ponnysar!

Indian Girl, skäck!
Henne tycker jag bruna färger i olika nyanser passar jättebra, hon är även riktigt snygg i marinblå.
Vilka andra färger tror ni hon skulle vara snygg i?


Pedro, brun!
Han är också snygg i olika bruna nyansfärger, har mest hållit mig till brun,beige,mörkgrön på honom och det klär han sig riktigt bra i enligt mig.
Vilka andra färger tror ni han skulle vara snygg i?


Peek-A-Boo, mörkbrun!
Eftersom hon är mörk i färgen klär hon sig riktigt bra i ljusa och färglada färger, tex ljusblå, limegrön osv, men även mörkare stilrena fäger passar henne bra.
Vilka andra färger tror ni hon skulle vara snygg i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0