amanda-kliniken

Klinikbesök idag igen då..
Trav på volt visade hon ingenting dock på böjprov visade hon fortfarande, och det är inte mycket bättre sedan sist och hon svarar inte på behandlingen längre, det är inte mycket, inte speciellt mycket alls men det är ju endå något och hon blir inte bättre, känns riktigt tråkigt, så hon blev alltså inte behandlad igen..
Dock ska jag sätta igång henne endå enligt veterinären, det är så lite så ska vi prova rida henne igen för att se ifall det blir sämre eller om det inte blir någon skillnad, så hon ska börja skrittas nu, känns faktiskt jättekul att få sitta på henne igen, men samtidigt känns det så hemskt då vi vet hon inte kommer bli bra igen.
Så ingen mera tävlingsponny av henne, förhoppningsvis håller hon för skogsridning och lättare dressyrpass och lite markarbete. Men troligtvis kommer hon bli triangelmärkt just pga av att hon inte ska tävlas.
Men just nu bryr jag mig inte alls om tävla eller träna hårt, huvudsaken Gia mår bra och att hon är med mig så ska nog allt lösa sig förhoppningsvis..♥


Kommentarer
Postat av: madde :)

Nej amanda! ni är så sjukt snygga på tävlingsbanorna och allt! det är väll inte säkert du inte kan tävla henne nå mer för det? vissa hästar tar det tid med osv, ge henne en chans, hon älskar tävlingarna och hoppa, och bara ändå ut och raca! kom igen, hon blir bra, ge henne lite tid...



<3

2011-08-26 @ 20:59:26
Postat av: Nelly

Himla synd... förstår att det känns tungt för dig :( men det löser sig på bästa möjliga sätt, det är jag säker på :) håller så många tummar jag kan för er :')

2011-08-29 @ 17:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0