amanda-uteritt

Angelina kom till mig och red idag så det blev en uteritt då, blev väldigt lugnt bara skritt och trav upp för enn äng sen inget mer. Skönt att bara komma ut och ta det lugnt och prata osv. :)


Bild från hopptävlingen i vindeln förra helgen.

Eftersom dressyrtävlingen i lycksele blev inställd så åker vi istället till Sandgärdan vecka 33, och det blir samma klasser då som jag hade planerat i lycksele. Blir LC:2 med Pikkan, och det känns jättebra då hon är riktigt fin just nu, hoppas det bara håller sig. Sedan tävlar jag LB:1 och LA:1 med Pedro och det känns jättebra, ska bara träna lite extra på skänkelvikningarna tills dess.

Även vecka 34 ska vi iväg, men då är det hopptävling i vännäs som gäller, meeting dessutom. Blir första gången för mig och Pikkan faktiskt. Då ska vi hoppa LD-LC första dagen och LC-LC+5 fast andra dagen blir det nog inte båda klasserna utan bara en av dem men det beror helt på hur hon känns. :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Fräsiga stigbyglar! :D

2011-08-10 @ 21:08:04
URL: http://kindoflinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0