angelina-barbacka

Idag fick Vanillin vila. Men jag red ut barbacka på Bella i regnet. Eller det började regna precis då jag for ut med henne. Typiskt mig! Men iaf så var det super kallt. Gjorde inget speciellt med Bella utan jag bara skrittade och travade en bit. Red ksk 30 min. Så blev ingen lång ritt.
Ska ju tävla meeting med henne i helgen. Så det blir en lugn vecka för Bella.
Det var några intresserade av bilder på Vannis såhär får ni dom!
Min Feta älskling!♥








Försöker inte få henne att jobba upp sig utan gå lång och låg. Men det är inte alltid så lätt på henne eftersom hon alltid är så spänd och pigg.
Travade inte mycket, utan bara lite i båda varven.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser väldigt fint ut endå! även fast hon har vilat länge och har en fett mage haha!



Ni är jätte fina ihop!

2011-08-22 @ 22:24:02
Postat av: Melanie & Digby / enlitentollare @ dayviews

Ni är så sjukt fina tillsammans & ni passar så jättebra ihop :) Jättesnygg matchning med outfiten, btw :D

Postat av: Nora och Sofia

NU ÄR VI TILLBAKA!

Samma blogg, samma bloggare, samma hästar men bara lite nyare och fräschare händelser! Spana in den nya designen och allt annat nytt :D

2011-08-22 @ 23:37:30
URL: http://evlingeryttarna.blogg.se/
Postat av: Whilma

Jo, hon är lite tjock... Och det är så SJUKT gulligt :D



Ni är så fiina.

2011-08-23 @ 17:55:45
Postat av: Melina

Så fina tillsammans! :D

2011-08-23 @ 22:30:10
URL: http://humlidumli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0