angelina-dagens ridpass

Tog på Vanillin sadeln för föstagågen på typ 1½ månad! Red den vägen jag har ridit nu i snart 2 veckor:)
Travade lite också och hon va så fin så :') Eller jag travade ju bara en liten bit men det räcker gott och väl för mig, Så underbart att rida på henne igen
For ut en sväng barbacka på Bellabus, var rikigt mysigt. Bara det att hon var över speedad idag. Reagerade på minsta lilla ljud och sånt. Shit så jobbig hon kan va ibland. Men hon vart lugnare efter sen bit på vägen. Hon har sån sjuk energi just nu :D! Känns verkligen underbart.
Nu sitter jag hos Amanda och kollar massa saker till vännes och vi pratar om våran nya skola vi ska börja på, vi ska gå samma klass 3 år till :D!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skola ska ni börja på? :)

2011-08-16 @ 22:18:47
Postat av: Therese

vad ska ni gå för program :)

2011-08-16 @ 23:32:50
URL: http://kusmarksryttarna.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Gud va kul :')

2011-08-17 @ 11:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0