angelina-vädret..

Känner mig sjuk pga av det sjukt dåliga vädret. Det blåser som tusan och spöregnar. Och det har gjort det hela dagen utan ett enda uppehåll.
När mamma kommer hem strax så hade jag tänkt ta in hästarna så dom från torka upp. Sen ta på dom varsit täcke.
Kanske blir att fara till ridhuset och hoppa lite senare ikv. Men får se vad det står på ridhus schemat. Hade isf tänk hoppa bara enkel hinder. Kanske tar med mig nå plast saker eller en jacka man kan hänga på hindret så det ser ut att vara lite läskigare.

Sen idag så har jag ju haft Bella i exakt 1 år :D kommer ett inlägg om det roliga åter senare. Nu ska jag gå ner och få i mig lite mat innan mamma kommer. Så ni får ha en bra dag och jag hoppas erat väder är bättre än vårat ;)!


Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis!:)

Jag har helt soligt med lite moln!:)

2011-08-08 @ 17:02:28
URL: http://fotobloggenhorze.blogg.se/
Postat av: Mye Nordlund

Grattis:D

2011-08-08 @ 17:17:48
URL: http://ponnysesamestreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0