amanda-blir km trots allt

I sista sekund har vi lyckats få en hovslagare. Han blev inte omskydd men vi kunde slå dit den tappade skon iallafall så nu kan jag vara med på KMet. Har dock inga förväntningar då jag inte ridit ''ordentligt'' på länge, har inte heller ridit idag och han brukar vara som finast om man rider dagen innan, men vi får väll se hur det går. En kul grej iallafall =D Dock måste jag hinna lära mig programmet, men kommer nog ihåg det mesta iallafall.

Sist vi tävlde, i början av september tror jag det var.

Kommentarer
Postat av: Julia

Så fiin blogg ni har! Läser den så ofta jag hinner och det är alltid lika roligt och intressant! :)

2011-12-27 @ 09:27:36
URL: http://juliabjrck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0