amanda-dagen

Idag har jag varit på vitberget och åkt snowboard med kompisar, haha brukar åka skidor alltså slalomskidor men inte snowboard men nu ska jag lära mig! Hahah har lite blåmärken här och där, ont i handen och rumpan, hahah hoppas jag kan rida imorgon. Känner mig lite stel just nu hihihi.

Sen ikväll så blev det hoppspecialen, jag tog med mig Pikkan. Red fram en ganska enkel och snabb uppvärmning, sen hoppade vi en lite lydnasbana på lägre höjd, hoppade inte så mycket men Pikkan skötte sig helt okej med tanke på att vi inte hoppat på ungifär tre veckor, så jag är nöjd!

Har tyvärr inga bilder att bjuda på just nu, men förhoppningsvis får jag tag i några sen!

Kommentarer
Postat av: M

första bilden på headern, hur är täcket gjort? och är märket tryckt och vars har du köpt det?

2011-12-28 @ 19:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0