amanda-hopptävling idag

Idag är det KM i hoppning istället för dressyren som var i tisdags!
Jag ska ha Pedro i hoppningen också eftersom jag inte har ridit Pikkan de senaste veckorna så känner mig inte sugen på tävla då, nog för det inte är någon stor tävling men endå.
Förra året var jag med och då hade jag Pikkan, det var stilhoppning på 80cm och vi vann då! Men i år ska jag ha Pedro, är med för det är kul, och han älskar verkligen hoppning så varför inte, inte förväntningar och är bara med för att vi ska ha kul vilket jag tror vi kommer ha =D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till med pedro idag, Amanda!

2011-12-29 @ 14:40:04
Postat av: Alexandra

Hej! Super fin blogg du har! :) Skulle jag få kunna kopiera din bakgrund och ändra på den och sen använda den till min blogg? Kram Kram! :D

2011-12-29 @ 15:37:04
URL: http://skepparn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0