amanda-kommentar

Anonym om amanda-filmdags:
Var det inte han som inte fick hoppa högre hinder pga gammal skada? -.-


Svar: Jo jag har skrivit tidigare att jag inte brukar hoppa hoppa honom pga en gammal skada. Men det är inte så att han inte får hoppa, utan det är mer vad vi själva bestämmt.
Det han tidigare haft är en vanlig inflamation i en led, han är behandlad och friskförklarad. Och jag vet många hästar som fortfarande hoppat efter en behandling.
Dock hoppar vi ju honom inte ofta, max en gång i månaden ungifär på småhinder, och nån gång då och då skadar det ju inte att hoppa upp honom lite :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Personligen skulle inte jag säga att en och tio är särskillt högt för en så stor ponny....Högt för att vara dressyrponny, men inte "bilologiskt/fysiskt" om ni förstår vad jag menar. Han har ju inte så stora problem med att ta sig över.

2011-12-08 @ 21:50:26
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0