amanda-läsvärt om pedro

Nu tycker jag alla som undrar och har en massa frågor om Pedro ska läsa detta inlägg, kommer skriva information om honom osv..

Pedro är en valack född 1997, alltså 14 år. Vi köpte honom i Januari 2010, så vi har haft honom i ca 1,5 år.
Han är en ponny som alltid är glad och öronen spetsade frammåt och gillar att jobba, tävlar LA dressyr, utbildad högre, älskar att hoppa men får endast hoppa småhinder ibland då och då eftersom han tidigare behandlat framknäna. Men det är alltså dressyren som är hans starka sida. Får alltid med sig rosett hem från tävling.
Min syster har ridit honom och det är nu i sommar som jag börjat rida honom mer och mer efteresom hon inte har så mycket tid och inte lika mycket intresse. Hon rider honom fortfarande ibland då och då, men när hon inte rider honom gör jag det och har fått massor med frågor om varför jag rider honom, han är en superrolig ponny som man bara älskar.
Har även fått frågor om jag kommer fortsätta tävla honom och det beror på, kanske ifall inte syrran vill tävla så kommer jag troligtvis tävla honom.

Så är det någon som har några frågor nu så kan ni skriva dom i detta inlägg, så som att vi gör en liten minifrågestund om bara Pedro, så svarar jag på frågorna senare!


Snygg pojken ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

fin blogg! :)

2011-07-24 @ 17:10:18
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: sara

tycker du ska börja tävla han, han är såfin

2011-07-24 @ 17:26:45
Postat av: Pretty Little Liars

Hejsan



Gillar du serien Pretty Little Liars? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-07-24 @ 17:35:45
URL: http://prettylittleliarsserien.blogg.se/
Postat av: Lilli<3

vilken ras är han?:)

2011-07-24 @ 18:49:30
URL: http://bettyorover.blogg.se/
Postat av: jos3san

Vad är det högsta ni tävlat med Pedro i både dressyr och hoppning ? =)

2011-07-25 @ 11:23:28
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0