amanda-ridhjälm

Den första som gissade rätt på vad jag köpt var Jossan som gissade på en ridhjälm, men du hade inte lämnat ut någon bloggadress så jag kan inte länka dig(?)
Men Matilda kan få ett extra plus som gissade på charles owen eller jacson wen.

Igår köpte jag iallafall en jacson wen. 
Tycker egentligen att charles owen är snyggare, men eftersom jag har så många hjälmar redan och den här var extra billig så slog jag till på den. Vill ha någon lite mer ''dressyrigare'' hjälm, visst den passar till hoppning också men jag vill ju inte tex ha GPA hjälmen till dressyr. Så då fick denna följa med mig hem ;)

Kommentarer
Postat av: Angelika

Najs, vart finns den?

2011-07-28 @ 17:55:04
Postat av: Malin

Snygg hjälm!

2011-07-28 @ 18:03:09
URL: http://malinaahlin.blogg.se/
Postat av: sofia

jätte snygg hjälm!=)

2011-07-28 @ 21:28:19
Postat av: thelma :)

Jätte snygg! :]

Kostade?

2011-07-28 @ 23:26:01
URL: http://ponnysommaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0