amanda-vindelns ridklubb

Fick även ett ''önskeinlägg'' att jag skulle skriva om varje tävling, vad jag tycker om tävlingen hur det var ordnad osv. Så jag skriver lite kortfattat.

När vi kom fram:
Dom ville se vaccination, dem visade oss vägen, hur vi skulle köra och vars vi skulle parkera, dem var också trevliga.
Framridning: Var i en manege med hyffast underlag, inte det bästa men det funkade.
Framhoppning: Gillade jag inte alls, alldeles för löst underlag och så var den väldigt liten och trång.
Banan: Även där ganska löst underlag, tungt att rida i men betydligt bättre än på framhoppningen iallafall. Själva banan var en bra, rolig och enkel bana. Fina hinder.
Högtalare: Hördes väldigt bra!
Så själva tävlingen tycker jag var bra ordnad, det flöt på bra, men underlagen tycker jag inte var det bästa..

Nu kan jag ju även passa på att slänga in några bilder som Tove skickade till mig :)

Kommentarer
Postat av: Lilli<3

Wow!

vad högt över hon var på hinder 4 ;D

2011-08-01 @ 09:57:18
URL: http://bettyorover.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hur länge har ni haft denna bloggen? :)

2011-08-03 @ 20:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0